close

Search Perfectly Basics
search

Meestgestelde vragen

  • Bestellingen voor 16.00u worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende werkdag bezorgd. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere bezorgtijden. Ga naar dit overzicht voor de volledige info per land. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code.

    Bij zending via PostNL (alleen in Nederland) is het mogelijk je bestelling op een later tijdstip te ontvangen. Dit kan tot 1 maand vooruit.
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen terug.
  • Een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren buiten kantooruren kan eenvoudig door in te loggen en gegevens zelf te wijzigen via je account. Dit is mogelijk tot 9:00 uur de volgende ochtend.

    Geen account maar toch je bestelling/informatie veranderen? Dat kan alleen tijdens kantooruren op dezelfde dag als je bestelling door contact op te nemen met ons Customer Service team, bereikbaar via dit dit contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur.

    Nederland
    Telefoonnummer: +31 (0) 23 532 03 73
    Email: service@perfectlybasics.nl

    Belgie
    Telefoonnummer: +32 280 871 58
    Email: service@perfectlybasics.be
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen kan een deel of de gehele bestelling, gratis worden geretourneerd binnen de Europese Unie en een aantal geselecteerde landen. Ontdek of jij in aanmerking komt voor gratis retourneren door naar het kopje 'Wat zijn de verzendkosten?', te gaan, selecteer je land en alle informatie verschijnt vanzelf. Een retour dient altijd te worden aangemeld en is heel eenvoudig uit te voeren:

    - Pak de items die je wilt retourneren netjes terug in de PB doos
    - Plak de meegeleverde retoursticker op de doos

    Je retour online aanmelden met account:
    - Log in op je account.
    - Meld hier je retour aan
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour
    - Vermeld op de retoursticker duidelijk het retournummer. Je ontvangt het retournummer na de aanmelding van je retour, het verschijnt zowel op je beeldscherm als in de retour email!

    Je retour online aanmelden als je hebt besteld zonder account:
    - Ga naar deze pagina om je retour aan te melden
    - Vul je naam en ordernummer in
    - Je ordernummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling, bewaar deze email dus goed!
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour

    Als je de hele bestelling retourneert, worden de verzendkosten ook teruggestort.
    Zodra de retourzending is aangemeld ontvang je een e-mail met uitleg over het retourproces. Je ontvangt een bevestigingsmail van je ruiling zodra de retour door ons is ontvangen.

    Retourneren vanuit de Verenigde Staten
    Retouren vanuit de Verenigde Staten worden alleen geaccepteerd als ze zijn verzonden met UPS. UPS neemt je retourpakket kosteloos aan bij een UPS service point.

    Voer onderstaande stappen uit:
    - Print je retourlabel - inclusief alle benodigde documenten - uit die zijn te vinden onder ‘get shipping label’ in de e-mail die je van UPS hebt ontvangen. Je ontvangt deze e-mail nadat je je retour online hebt aangemeld.
    - Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox.
    - Plaats de documenten en het retourlabel in de plastic houder die je van ons hebt ontvangen en bevestig deze aan de buitenkant van je pakket.
    - Lever je pakket af bij de dichtstbijzijnde UPS service point.






  • Wanneer je een product wilt ruilen, kun je dit aangeven in de retouraanmelding. Ga naar www.perfectlybasics.nl/retour om je ruiling aan te melden.

    Ruilen via een account
    - Log in op je account en selecteer de betreffende artikel(en)
    - Geef aan hoeveel stuks je in totaal wilt ruilen en vul de reden in
    - Kies voor 'shoptegoed' in plaats van 'geld retour', controleer alles en bevestig
    - Na het afronden van je aanmelding, wordt het bedrag als shoptegoed toegevoegd in je account
    - Plaats nu zelf een nieuwe bestelling, je shoptegoed wordt automatisch verrekend
    - Vermeld het retournummer op het pakket en volg de instructies in de bevestigingsmail
    - Na ontvangst van je retourpakket, wordt je nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd
    - Retourstatus: zodra je nieuwe bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail

    Ruilen zonder account
    Heb je een bestelling zonder account geplaatst, dan is het niet mogelijk om te ruilen. Je dient dan alsnog een account aan te maken om de ruiling te melden en het shoptegoed in ontvangst te kunnen nemen.

    Ruilen sale
    Wij geloven in de kwaliteit en duurzaamheid van onze collectie en bepalen daarom altijd last-minute wat er mee gaat in onze sale rondes, waarbij items uit onze Essentials Shop niet of nauwelijks de sale ingaan. Wij kunnen je daarom niet van tevoren informeren over welke items wel of niet worden afgeprijsd. Bovendien verkopen artikelen vaak snel uit zodra de sale start en is het matenaanbod heel beperkt.
    Voor het ruilen of retourneren van sale artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het ruilen van artikelen die niet zijn afgeprijsd. Lees meer onder het kopje 'Retour- en ruilvoorwaarden'.

    Eerder een item gekocht dat nu in de sale is?
    Wij geven achteraf het kortingsbedrag niet retour omdat het matenaanbod vaak al beperkt is zodra een item de sale in gaat. De kans is aanzienlijk dat jouw maat dan niet meer beschikbaar was geweest. Hetzelfde geldt voor sale items die later verder worden afgeprijsd.
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Retour aanmelden
  • Je bestelling op tijd in huis?

    Bekijk onze tips!

    Thuiswinkel Bestel op tijd!

    - Bestel je cadeaus of outfit op tijd, wacht niet tot het laatste moment als dat niet hoeft.

    - Wil je er zeker van zijn dat de postbode niet voor een dichte deur staat, laat je pakket afleveren bij een postNL of UPS afhaallocatie. Je kunt het pakket dan ophalen wanneer jou uitkomt.

    - Woon je in de buurt van Haarlem en wil je je pakket bij ons afhalen? Kies dan voor “afhalen in Haarlem” tijdens het afrekenen en je kunt je bestelling dezelfde dag nog afhalen.

    - Meld je aan voor onze nieuwsbrief, ontvang de gratis style guide 'figuurtypes’ en word als eerste op de hoogte gebracht van onze kortingen en winacties.

    - Benieuwd wanneer je pakketje binnenkomt? Volg je bestelling met de Track & Trace die je in je mailbox ontvang zodra het pakket bij postNL of UPS is aangekomen.

Neem contact met ons op

Het PB klantenservice team.
phone

+31 (0)23 532 03 73

Maandag t/m Vrijdag 09:30 - 17:30
mobile_friendly
message

Chat met ons

Perfectly Basics BV A. Hofmanweg 2d, 2031 BH te Haarlem
shopping_basket

Bestellen

  • Een bestelling plaatsen kan onder een eigen account of zonder account. Met een eigen account is het makkelijker en sneller om tussentijds je bestelling zelf te wijzigen of te annuleren, maar ook om artikelen te ruilen of retourneren.

    Hoe plaats ik een bestelling?
    - Plaats het gewenste artikel - in de juiste maat en kleur - in de winkelmand en shop verder tot de winkelmand naar wens is gevuld.
    - Klik op de winkelmand knop om de bestelling af te ronden. In de winkelmand omgeving is het nog mogelijk om items te wijzigen/verwijderen.
    - De verdere betaling wijst zich vanzelf. Ga naar het kopje BETALEN voor meer informatie over verschillende betaalmethodes, terugstorten, giftcards, actiecodes en een veilige betaalomgeving.
    - Het is niet mogelijk om meerdere actie-, gift- of kortingscodes te gebruiken bij het plaatsen van een bestelling.

    Reserveren
    Het is mogelijk om een item 24 uur te reserveren. Deze optie wordt aangeboden bij het selecteren van de betaalwijze.
    - Na het plaatsen van een reservering ontvang je een email met een betalingslink.
    - Het bedrag dient binnen 24 uur via de link te worden voldaan.
    - De bestelling wordt verwerkt na ontvangst van de betaling.
  • Alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Belastingvrij winkelen kan voor klanten die buiten de EU wonen. LET OP: Bij bestellingen buiten Europa heb je altijd te maken met kosten voor invoerrechten + kosten voor lokale BTW.
  • Binnen enkele seconden na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze email niet ontvangen? Check dan je spambox, of het kan zijn dat het emailadres niet juist is ingevuld. Neem in dat geval contact op met ons Customer Service team via dit contactformulier.

    Een overzicht van je bestelling is te vinden in je account. Log in om je bestelling(en) in te zien en gegevens te wijzigen.
  • Een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren buiten kantooruren kan eenvoudig door in te loggen en gegevens zelf te wijzigen via je account. Dit is mogelijk tot 9:00 uur de volgende ochtend.

    Geen account maar toch je bestelling/informatie veranderen? Dat kan alleen tijdens kantooruren op dezelfde dag als je bestelling door contact op te nemen met ons Customer Service team, bereikbaar via dit dit contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur.

    Nederland
    Telefoonnummer: +31 (0) 23 532 03 73
    Email: service@perfectlybasics.nl

    Belgie
    Telefoonnummer: +32 280 871 58
    Email: service@perfectlybasics.be
  • Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

    Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
  • Je bestelling op tijd in huis?

    Bekijk onze tips!

    Thuiswinkel Bestel op tijd!

    - Bestel je cadeaus of outfit op tijd, wacht niet tot het laatste moment als dat niet hoeft.

    - Wil je er zeker van zijn dat de postbode niet voor een dichte deur staat, laat je pakket afleveren bij een postNL of UPS afhaallocatie. Je kunt het pakket dan ophalen wanneer jou uitkomt.

    - Woon je in de buurt van Haarlem en wil je je pakket bij ons afhalen? Kies dan voor “afhalen in Haarlem” tijdens het afrekenen en je kunt je bestelling dezelfde dag nog afhalen.

    - Meld je aan voor onze nieuwsbrief, ontvang de gratis style guide 'figuurtypes’ en word als eerste op de hoogte gebracht van onze kortingen en winacties.

    - Benieuwd wanneer je pakketje binnenkomt? Volg je bestelling met de Track & Trace die je in je mailbox ontvang zodra het pakket bij postNL of UPS is aangekomen.

compare_arrows

Retourneren & Ruilen

  • Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door;

    • beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld was-, val en/of stootschade)

    • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

    • normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.


    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met ons Service Team.

  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen kan een deel of de gehele bestelling, gratis worden geretourneerd binnen de Europese Unie en een aantal geselecteerde landen. Ontdek of jij in aanmerking komt voor gratis retourneren door naar het kopje 'Wat zijn de verzendkosten?', te gaan, selecteer je land en alle informatie verschijnt vanzelf. Een retour dient altijd te worden aangemeld en is heel eenvoudig uit te voeren:

    - Pak de items die je wilt retourneren netjes terug in de PB doos
    - Plak de meegeleverde retoursticker op de doos

    Je retour online aanmelden met account:
    - Log in op je account.
    - Meld hier je retour aan
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour
    - Vermeld op de retoursticker duidelijk het retournummer. Je ontvangt het retournummer na de aanmelding van je retour, het verschijnt zowel op je beeldscherm als in de retour email!

    Je retour online aanmelden als je hebt besteld zonder account:
    - Ga naar deze pagina om je retour aan te melden
    - Vul je naam en ordernummer in
    - Je ordernummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling, bewaar deze email dus goed!
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour

    Als je de hele bestelling retourneert, worden de verzendkosten ook teruggestort.
    Zodra de retourzending is aangemeld ontvang je een e-mail met uitleg over het retourproces. Je ontvangt een bevestigingsmail van je ruiling zodra de retour door ons is ontvangen.

    Retourneren vanuit de Verenigde Staten
    Retouren vanuit de Verenigde Staten worden alleen geaccepteerd als ze zijn verzonden met UPS. UPS neemt je retourpakket kosteloos aan bij een UPS service point.

    Voer onderstaande stappen uit:
    - Print je retourlabel - inclusief alle benodigde documenten - uit die zijn te vinden onder ‘get shipping label’ in de e-mail die je van UPS hebt ontvangen. Je ontvangt deze e-mail nadat je je retour online hebt aangemeld.
    - Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox.
    - Plaats de documenten en het retourlabel in de plastic houder die je van ons hebt ontvangen en bevestig deze aan de buitenkant van je pakket.
    - Lever je pakket af bij de dichtstbijzijnde UPS service point.






  • Wanneer je een product wilt ruilen, kun je dit aangeven in de retouraanmelding. Ga naar www.perfectlybasics.nl/retour om je ruiling aan te melden.

    Ruilen via een account
    - Log in op je account en selecteer de betreffende artikel(en)
    - Geef aan hoeveel stuks je in totaal wilt ruilen en vul de reden in
    - Kies voor 'shoptegoed' in plaats van 'geld retour', controleer alles en bevestig
    - Na het afronden van je aanmelding, wordt het bedrag als shoptegoed toegevoegd in je account
    - Plaats nu zelf een nieuwe bestelling, je shoptegoed wordt automatisch verrekend
    - Vermeld het retournummer op het pakket en volg de instructies in de bevestigingsmail
    - Na ontvangst van je retourpakket, wordt je nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd
    - Retourstatus: zodra je nieuwe bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail

    Ruilen zonder account
    Heb je een bestelling zonder account geplaatst, dan is het niet mogelijk om te ruilen. Je dient dan alsnog een account aan te maken om de ruiling te melden en het shoptegoed in ontvangst te kunnen nemen.

    Ruilen sale
    Wij geloven in de kwaliteit en duurzaamheid van onze collectie en bepalen daarom altijd last-minute wat er mee gaat in onze sale rondes, waarbij items uit onze Essentials Shop niet of nauwelijks de sale ingaan. Wij kunnen je daarom niet van tevoren informeren over welke items wel of niet worden afgeprijsd. Bovendien verkopen artikelen vaak snel uit zodra de sale start en is het matenaanbod heel beperkt.
    Voor het ruilen of retourneren van sale artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het ruilen van artikelen die niet zijn afgeprijsd. Lees meer onder het kopje 'Retour- en ruilvoorwaarden'.

    Eerder een item gekocht dat nu in de sale is?
    Wij geven achteraf het kortingsbedrag niet retour omdat het matenaanbod vaak al beperkt is zodra een item de sale in gaat. De kans is aanzienlijk dat jouw maat dan niet meer beschikbaar was geweest. Hetzelfde geldt voor sale items die later verder worden afgeprijsd.
  • Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel te ontbinden (herroepingsrecht).
    Dit termijn mag je gebruiken om het artikel te passen, te bekijken en te beoordelen, tenzij anders vermeld.
    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

    • waarop je het artikel ontvangen hebt
    • bij meerdere artikelen in één bestelling; op het moment waarop alle artikelen ontvangen zijn
    Na de herroepingstermijn heb je 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen naar ons.

    Je kunt 14 dagen na ontvangst van je bestelling gebruik maken van het herroepingsrecht (formulier) of door het geven van een retouropdracht via de site, of telefonisch via een van onze medewerkers. Na het verkrijgen van een uniek retournummer kan het artikel via een van de onderstaande opties naar ons worden verstuurd;

    Gratis met PostNL retourservice binnen Nederland
    Lever je pakket gratis in bij een PostNL-punt en maak hierbij gebruik van de retoursticker met antwoordnummer die bij je bestelling wordt toegevoegd. Een PostNL-punt bij jou in de buurt is te vinden via de locatiewijzer van PostNL. Na inlevering van je pakket ontvang je van PostNL een track&trace-nummer waarmee je, je retourpakket kunt volgen via de PostNL website. Zodra wij je retourpakket ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een bevestiging via de mail.

    Gratis met UPS voor België, Luxemburg, Duitsland en Engeland
    Plak de bijgeleverde retoursticker van UPS op je pakket en lever je pakket af bij een UPS-servicepunt. Bekijk de locatiewijzer van UPS voor een UPS-servicepunt bij jou in de buurt. Na inlevering van je pakket ontvang je van UPS een track&trace-nummer waarmee je, je retourpakket kunt volgen via de UPS website. Zodra wij je retourpakket ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een bevestiging via de mail.

    Langsbrengen in Haarlem
    Je kunt het pakket uiteraard ook tijdens kantooruren langsbrengen bij Perfectly Basics B.V. aan de A. Hofmanweg 2D, 2031 BH in Haarlem. Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 09.30 tot 17.30 uur.

    Terugsturen op eigen kosten vanuit overige landen

    Na het aanmelden van een retour via onze website, krijg je een retournummer in de mail.
    Vermeld dit retour-nummer op jouw pakket en verstuur het voldoende gefrankeerd naar Perfectly Basics BV, A. Hofmanweg 2D, 2031 BH Haarlem Nederland.
    Zodra wij je retour pakket ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een bevestiging via de mail.

    Terugsturen vanuit de Verenigde Staten
    Retourzendingen vanuit de Verenigde Staten worden alleen geaccepteerd met UPS-verzending. Lever je pakket gratis in bij een UPS servicepunt en maak hierbij gebruik van het UPS retourlabel die je na het aanmelden van je retour per e-mail ontvangt. Volg onderstaande stappen om er zeker van te zijn dat wij je retourpakket correct ontvangen.

    Meld je retour aan via onze website of mail naar service@perfectlybasics.nl om ons te informeren over je retour. Vermeld in de e-mail of je geld retour wilt of shoptegoed. Na het aanmelden ontvang je een retournummer van ons en een retourlabel van UPS per e-mail. Print het retourlabel uit en plak zichtbaar op het pakket. Belangrijk: vermeld ook het retournummer duidelijk op het pakket.
    Het pakket moet worden afgegeven bij een UPS servicepunt* - geheel kosteloos!
    Een UPS-servicepunt bij jou in de buurt is te vinden via de locatiewijzer van UPS. Na inlevering van je pakket ontvang je van UPS een track&trace-nummer waarmee je, je retourpakket kunt volgen via de UPS website.
    Zodra wij je retourpakket ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een bevestiging via de mail.

    *Om er zeker van te zijn dat jouw retourpakket binnen ons retourbeleid valt, is het belangrijk te weten dat het retourneren van een pakket vanuit de Verenigde Staten alleen is toegestaan via UPS - geheel kosteloos! Retourpakketten die verzonden worden met overige postbedrijven worden niet geaccepteerd door Perfectly Basics.

    Retourvoorwaarden (indien redelijkerwijs mogelijk):
    • het artikel compleet is, inclusief de labels.
    • in de originele staat en verpakking.''

    De producten mag je beoordelen/passen zoals in een winkel ook mogelijk is. Echter, indien er waardevermindering ontstaat door gebruik van het product anders dan alleen voor de beoordeling, ben je hiervoor aansprakelijk.

    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, is het voldoende om de te retourneren artikelen online te registreren en deze gratis te versturen via de PostNL retourservice (alleen binnen Nederland), gratis met UPS (voor België, Luxemburg en Engeland) voor eigen kosten via de post of door het langs te brengen op ons hoofdkantoor in Haarlem.

    Je kunt ook door het invullen van het herroepingsrecht-formulier aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je bent echter niet verplicht dit formulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

    Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het verwerken van de retour in onze administratie een tegoed ontstaan dan storten wij dit terug.

    "Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Je ontvangt het bedrag terug via de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gebruikt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt."
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen mag een artikel worden geretourneerd of geruild mits in de originele verpakking, de kaartjes eraan zitten en het item ongedragen is.

    Wij behouden het recht om items bij beschadiging of met vlekken niet retour aan te nemen. In verband met hygi? is het niet mogelijk om beauty- en lifestyleproducten te retourneren.

    DEEL ONZE LIEFDE VOOR KLEDING!
    Je bestelling is met veel zorg en aandacht ingepakt en verstuurd. Ben je niet blij je met je keuze en wil je je bestelling retourneren? Behandel de kledingstukken dan met net zoveel liefde als wij dat doen en voorkom vlekken en beschadigingen bij het passen en terugsturen. Denk aan: make-up vlekken, haren van huisdieren en onaangename geurtjes. Zo zorgen we er samen voor dat iemand anders alsnog blij wordt van het item.


    Niet tevreden over je product?
    Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product of over een van onze diensten? Meld dit dan aan ons Customer Service team door en email te sturen naar aftercare@perfectlybasics.nl.

    Geef een duidelijk omschrijving met vermelding van:
    - Bestelnummer
    - Klantnummer
    - Aankoopdatum
    - Een foto (als mogelijk)

    Je ontvangt binnen enkele werkdagen (uiterlijk 14 werkdagen) antwoord over afhandeling van de klacht.
  • Retour aanmelden
credit_card

Betalen

  • Betaal veilig en probleemloos bij PB. met één van onderstaande betaalmogelijkheden.


    iDEAL
    Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van
    je eigen bank. Beschikbare banken; ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank.

    Paypal
    Koppel eenvoudig je bankrekening of creditcard aan je PayPal account en bepaal zelf of je aankopen worden afgeschreven van je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.

    Rembours
    Je betaalt contant of met pin je aankoopbedrag + € 14,95 aan de postbode bij aflevering. Je kunt je pakket ook bij het postkantoor afhalen.

    Creditcards
    Via ons beveiligde betaalsysteem Adyen kun je probleemloos en veilig een directe online betaling doen met je creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express.

    Giftcard PB
    Betaling met een PB giftcard is mogelijk d.m.v. het invoeren van de persoonlijke code in je winkelmand. Indien het saldo niet toereikend is voor je gehele bestelling, kun je het resterende bedrag voldoen middels een andere betaalmethode.

    Giropay (alleen beschikbaar in Duitsland)
    Met Giropay kun je veilig en gemakkelijk betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen (Duitse) bank.

    Bancontact PB (alleen beschikbaar in België)
    Met Bancontact kun je veilig en gemakkelijk betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen (Belgische) bank.

    Klarna (Sofort) (beschikbaar in Nederland, België, Duitsland, Italië, Oostenrijk)
    Een Klarna (Sofort) transactie is een directe overschrijving, waarbij je gebruik maakt van de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

    24 uur reserveren | Overmaken
    Je dient het orderbedrag binnen 24 uur over te maken op onderstaand rekeningnummer. Je order wordt verwerkt na ontvangst van je betaling.

    ING Nederland
    Perfectly Basics B.V. Haarlem | IBAN NL98 INGB 0667 9647 97 | BIC INGBNL2A

    ING België
    Perfectly Basics B.V. Haarlem | IBAN BE55 3101 6047 2644 | BIC BBRUBEBB

    Alle transacties die worden verricht op Perfectly Basics, worden beveiligd door het betaalsysteem Ingenico. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet opgespoord, onderschept of gebruikt worden door derden. Deze gegevens worden ook niet bewaard in onze computersystemen.
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen terug.
  • De PB. Giftcard is hier verkrijgbaar in verschillende bedragen.

    Wij hanteren voor onze Giftcards een eenmalige code zonder geldigheidsdatum, deze kan dus op elk gewenst moment worden verzilverd.
    - Gebruik het actiecode/giftcard vakje in de winkelmand om je code te gebruiken en verder te verwerken.
    - Giftcards zijn niet inwisselbaar voor geld.

    Actiecodes
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze SALE, acties en kortingen.*

    Het is niet mogelijk om per bestelling meerdere actie-, gift- of kortingscodes te gebruiken.

    *Ontvang bij aanmelding gratis de Style Guide Figuurtypes in je mailbox met waardevolle informatie over jouw figuurtype en welke kleding jou wel of niet goed staat.
  • Adyen logo
    PB. maakt gebruikt van Adyen - een beursgenoteerde onderneming van Nederlandse bodem die is gespecialiseerd in veilige betaalsystemen en bestaat sinds 2006 (net als wij van PB).

    Adyen biedt - in plaats van verschillende, aan elkaar gekoppelde systemen - één compleet betaalsysteem aan waarmee online betalingen veiliger en makkelijker kunnen worden afgehandeld. Bij iedere afschrijving van PB. zie je daarom als afzender ‘Adyen N.V.’ op je bankafschrift staan. Perfectly Basics staat wel vermeld in de omschrijving van de betaling.

    - Adyen wordt al jaren door verschillende gerenommeerde bedrijven gebruikt zoals; KLM, Vodafone and Spotify.
    - Adyen versleutelt alle data automatisch zodat deze veilig is en niet kan worden gedeeld met derden.
face

Kleding & Beauty Advies

  • Stijladvies Editors
    Zie je een kledingstuk in de PB shop maar twijfel je of het wel bij je lichaamsvorm past, bij je persoonlijke stijl en of je het kunt combineren met de overige kleding in je garderobe? Wat je vraag ook is, stel het aan onze fashion editors.


  • Het kledingstuk mag gewassen worden.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op een lage temperatuur.
    Het kledingstuk mag gewassen worden met een maximum temperatuur tot 30°C. Gebruik een normaal programma en een normale centrifugestand.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op een delicaat of wolwasprogramma met een maximum temperatuur tot 30°C. Centrifugeer op een lager toerental.
    Het kledingstuk mag uitsluitend gewassen worden op een speciaal wolwasprogramma met een maximum temperatuur tot 30°C. Centrifugeer op een laag toerental.
    Het kledingstuk mag gewassen worden met een maximum temperatuur tot 40°C. Gebruik een normaal programma en een normale centrifugestand.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op een delicaat of wolwasprogramma met een maximum temperatuur tot 40°C. Centrifugeer op een lager toerental.
    Het kledingstuk mag uitsluitend gewassen worden op een speciaal wolwasprogramma met een maximum temperatuur tot 40°C.

    Centrifugeer op een laag toerental.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op de hand.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op de hand in water met een lage temperatuur.
    Het kledingstuk mag gewassen worden op de hand in water met een medium temperatuur.
    Het kledingstuk mag niet gewassen worden.


    Droogsymbolen
    Het kledingstuk mag in de droger.
    Het kledingstuk mag in de droger op een lage temperatuur.
    Het kledingstuk mag in de droger op een medium temperatuur.
    Het kledingstuk mag in de droger op een hoge temperatuur.
    Het kledingstuk moet plat gelegd worden om te drogen. Het kledingstuk mag niet in droger.
    Het kledingstuk moet hangend drogen. Het kledingstuk mag niet in de droger.
    Het kledingstuk mag niet in de droger.


    Strijksymbolen
    Het kledingstuk mag gestreken worden.
    Het kledingstuk mag gestreken worden op een lage temperatuur.
    Het kledingstuk mag gestreken worden op een medium temperatuur.
    Het kledingstuk mag gestreken worden op een hoge temperatuur.
    Het kledingstuk mag niet gestreken worden.worden/naar de stomerij gebracht worden.





  • Bij PB. staan onze klanten centraal dus bieden we graag onze in-house expertise op verschillende manieren aan, zodat shoppen voor jou makkelijker en leuker wordt.

    Maatadvies per item
    Maatadviezen zijn per item, op de productpagina te vinden op twee manieren:
    - In de maattabel staan alle afmetingen van een artikel. Deze maten worden door onszelf opgemeten.
    - In de bulletpoints staat altijd een pasvorm omschreven en in sommige gevallen een extra maatadvies.

    Persoonlijk styling- of garderobeadvies van onze Fashion Editors
    Hulp nodig bij het vinden van de perfecte jeans of heb je binnenkort een event waar je een passende outfit voor zoekt? Ons kundige Fashion Editors team is er om je verder te helpen met jouw vragen. Het advies is gratis en geheel vrijblijvend. Ga naar onze Editors pagina om gebruik te maken van deze service.

    Online help guides
    Verbreed in no time je modekennis met de informatie in onze Style Guide, betreffende verschillende lichaamstypes, het opbouwen van een tijdloze garderobe, informatie over het verzorgen van luxe stoffen en nog veel meer.

    Blogs
    Ons blog staat vol interessante info en weetjes over mode, beauty, trends en kledingverzorging. Laat je inspireren - online shoppen wordt voor jou voortaan makkelijker en leuker!

    Shop de Looks
    Wij geloven in een duurzame en veelzijdige garderobe. Inzicht en inspiratie voor het maken van verschillende combinaties zijn hierbij cruciaal. Ontdek onze verschillende stylingtips op de productpagina of ga naar onze Looks pagina voor alle Shop de Looks en filter op kleur, merk, gelegenheid of look.
local_shipping

Bezorgen

  • Bestellingen die worden verstuurd met PostNL (alleen in Nederland) kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code. Deze ontvang je einde middag via PostNL in je mailbox, zodra het pakket bij PostNL is aangekomen.

    Bestellingen buiten Nederland zijn te volgen via UPS Track & Trace. Hiervoor ontvang je einde middag een Track & Trace email van UPS.
  • Bestellingen voor 16.00u worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende werkdag bezorgd. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere bezorgtijden. Ga naar dit overzicht voor de volledige info per land. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code.

    Bij zending via PostNL (alleen in Nederland) is het mogelijk je bestelling op een later tijdstip te ontvangen. Dit kan tot 1 maand vooruit.
  • Je bestelling kan op jouw thuisadres of op een ander afleveradres worden bezorgd. Vul het gewenste afleveradres in bij het definitief maken van je bestelling.

    Kies je voor een Post NL afleverpunt? Vul dan niet handmatig het adres in maar vink het gewenste afleverpunt aan. Je pakket is vervolgens onder je eigen naam en postcode af te halen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Niemand thuis?
    Dan geeft PostNL je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. Ze laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

    Goed om te weten: PostNL Bewaard je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengt PostNL het terug naar Perfectly Basics.
We gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.     OK
expand_lessTOP
Admin Login